Sunday, August 28, 2016

458. Trans Inas.


Alhamdullilah, lebih kurang pada 15-18 Ogos 2016, aku telah mengikut satu program under Kembara Uniutama iaitu Trans Inas. Boleh google untuk tahu apa maksud trans.

Dorang memang padu beb. Cam haram aku nak ikut. Kitorang naik dari Pekan Selama, Perak dan turun di Gerik, Perak.

So, saja nak kongsi dengan korang gambar-gambar masa tu. Sorry, tak tau nak tulis apa.


Ni masa kitorang training kat Bukit Kachi. Jujurnya masa ni dah start mental koyak gila.


Ni pulak masa kat atas puncak Gunung Titiwangsa.



Yang ni masa di atas puncak Gunung Inas.

Tempoh perjalanan kitorang memakan masa selama 4 hari 3 malam. Yang paling-paling aku koyak masa hari terakhir sebab kaki aku melecet teruk. *Sorry Wank, plan tak jadi sebab ni*

So, aku nak ucapkan terima kasih, tahniah dan mintak maaf kepada semua. Korang memang padu gila babi.

Sambung sini sikit.

NotaKaki : Kena cari beg gak ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...