Tuesday, July 19, 2016

445. Rahsia Yang Orang Dah Tahu Rasanya.


Aku saja nak kongsi, kalau korang bercinta, untuk kekalkan hubungan korang tu, rahsia dia korang kena selalu berkomunikasi.

Yup, komunikasi tu antara salah satu yang sangat penting. Terpulang la nak percaya atau tidak tapi ini adalah dari pemerhatian dan pengalaman aku sendiri.

Camne korang nak teruskan hubungan kalau korang tak tahu apa-apa pasal pasangan korang? Ambil berat la sikit, tanya khabar ke, tanya apa dia buat ke hari tu or sekurang-kurangnya tanya dia dah makan ke belum.

Entahlah, aku rasa ramai je dah tahu pasal benda ni tapi ramai jugak yang buat tak tahu pasal benda ni.

Dah la, malas nak sambung. Gua sakit belakang, nak rest jap.

NotaKaki : Tak sampai beberapa hari.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...