Tuesday, February 16, 2016

436. Satu Tambah Satu Jadi Dua.


Result exam gua sem lepas dah keluar, alhamdulillah je gua boleh ucap lepas tengok result tu. Mungkin pada orang lain, bila tengok result macam gua akan menangis, akan ketawa, akan terduduk atau akan buat-buat tak nampak.

Tapi pada gua, ianya sudah mencukupi. Bukanlah gua tak ingin dapat lebih tetapi gua tahu usaha gua macam mana dan gua tahu limit gua sampai mana.

Ya, gua ada rasa sedikit kecewa kerana ada penurunan berbanding sem yang lepas tetapi gua tetap syukur. Gua nak jadikan result gua tu sebagai batu pemangkin untuk gua. Baiki mana gua silap, baiki mana gua salah.

Tapi jangan risau, gua tak berubah. Gua tetap sama. Masa main, kita main. Masa bersukan, kita bersukan. Masa belajar, kita belajar. Masa bercinta, kita bercinta.

NotaKaki : Khamis petang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...