Tuesday, February 16, 2016

434. Sedangkan Gigi Boleh Rosak, Inikan Pula Telefon Bimbit.


Dengan ini secara hormatnya, gua ingin mengumumkan yang mana gua punya telefon bimbit sudah selamat rosak.

Jadinya, untuk sementara waktu, jika ingin menghubungi gua, bolehlah menghantar message atau terus call ja. Nombor gua masih sama macam dulu.

Ataupun korang boleh cari gua di Facebook.

Sehingga gua beli phone baru atau baik phone gua tu. Tengoklah mana gua rajin.

Satu lagi, gua dah tutup akaun twitter gua secara rasmi. Selepas ini jika ingin mengetahui apa yang gua luah, gua akan update di blog ini. Inshallah kalau gua rajin. Walaupun begitu, ingin gua tekankan akaun twitter syarikat bersama gua masih hidup. Cuma gua tak rajin la nak update akaun tu jika tiada apa-apa pengumuman rasmi dari syarikat bersama gua itu.

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...