Tuesday, February 16, 2016

435. Movie Review - Star Wars Episode VII: The Force Awakens




Ya, aku tau aku lambat. Sibuk oi.

Aku tak nak cerita banyak dalam review ini sebab aku tau akan bias gila-gila punya. Cuma aku ada satu sahaja soalan untuk korang.

Pernah tak korang rasa meremang masa sedang tonton filem? Baik di panggung atau di rumah. Tak kisah meremang sebab apa-apa pun.

Aku? Pernah. Dan salah satunya adalah filem ini.


Saat aku mula meremang.
Yup, aku tak peduli apa orang akan kata. Memang teruja yang amat. Dari mula sampai habis. Pada aku ianya adalah filem yang baik untuk memulakan triology yang baru untuk saga Star Wars ini.



Mana-mana filem memang akan ada cacat cela tetapi aku tetap tak peduli dan menutup sebelah mata. Jadi, aku tak nak spoil kan filem ni untuk korang, mana-mana yang tak tengok lagi, pergilah tengok.

Oppss, lupa. Kat panggung dah takde, so pandai-pandai koranglah nak tengok kat mana.



NotaKaki : Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...