Wednesday, October 14, 2015

421. Selamat Hari Tua Orang Tua!


Yup, gua dah tua dah. Tapi kehidupan gua tak berapa meyakinkan lagi. Alhamdullilah tahun ni gua dah tak statik macam tahun sudah. 

Tahun ni gua dah sambung belajar. Yup, walaupun kalau dibandingkan kehidupan aku dan rakan-rakan sebaya dengan aku, aku agak ketinggalan. Ada yang dah kahwin, ada yang dah ada anak.

Gua? Nak ajak orang tunang pun kena tolak. Ini kan pula nak ajak kahwin dan mempunyai anak.

Takpela, tuhan tahu apa untuk hamba-hambanya. Siapa tahu rezeki aku di kemudian hari kan?

Tiada.

Selamat hari tua yang ke 27 untuk gua sendiri. Banyak lagi gua kena belajar.

NotaKaki : Tiada kata

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...