Monday, September 21, 2015

417. Movie Review : Polis Evo





Pada mulanya bila aku tahu pasal filem ni, aku terus ada satu perasaan stigma apabila aku dapat tahu yang Zizan Razak akan berlakon dalam filem ini walaupun aku dapat tahu Shaheizy Zam jaga badan untuk kelihatan sangat tough di dalam filem ni. Aku buat tidak tahu pasal filem ini sampailah keluar trailer filem Polis Evo ni.


Hati kecil aku katakan filem ni ada potensi ni. Tapi aku masih ada stigma pada Zizan Razak. Ia mengatakan cukuplah aku melayan filem-filem dia.

Tapi aku mengalah untuk pergi tengok jugak cerita ni bila DIA ajak aku. Tu cerita lain. Haha

Masa mula-mula filem ni start, aku masih ada stigma. 10 minit filem ni main, aku terasa lain. Aku terasa ok, not bad. 20 minit,

WOW!.

30 minit? WOWWWWW!!

40? Fuyooo.

50 minit? Lama lagi ke filem ni? Woowwww. Tak rugi sangat duit. Haha

Tak silap filem ni selama 2 jam. Lama tu.

Apa yang boleh aku katakan pasal filem n? Pergilah tengok. Korang tak akan rasa rugi. Come on, ini antara filem-filem yang patut diberi sokongan supaya filem-filem sebegini semakin banyak dikeluarkan.

Pilihlah yang terbaik.

NotaKaki : Nasi lemak sedap jugak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...