Friday, September 11, 2015

411. Cuci-cuci.

Yo wasap.

Lama menyepi. Biasala, baru nak start sem baru. Dah mula buat perangai. Cari pasal betul SBM ni. Nasib baik aku ni jenis penyabar ja. Err, okay. Dusta semuanya.

Tak tahu berapa ramai kawan-kawan aku yang tahu, aku jenis yang simpan dalam. Aku boleh ingat orang yang buat tahik kat aku bertahun-tahun lamanya. Ni sampai sekarang aku still boleh ingat budak yang tahik kat aku masa aku form1.

Yup, lama kan?

Jadinya, elakkan la ye membuat tahik ke aku. Memang tahik tu boleh dibasuh tetapi kena ingat, kesannya takkan hilang. Bau mungkin akan hilang tapi kesannya pun takkan hilang.

Hmmm, aku merepek lagi.

NotaKaki : Sardin dan telur.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...