Wednesday, September 2, 2015

410. Timur Ke Barat.


Esok insyallah kalau tiada aral melintang, aku akan bergerak ke Utara Semenanjung Malaysia. Seorang diri. Apa boleh buat, orang tu takut nak minta kebenaran. *Jangan marah ye*

Aku akan ke Penang dahulu. Tidur satu malam di rumah abang aku dan pada keesokkan harinya baru bergerak ke Sintok, the best town in the world. Yang ini harapnya memang akan berteman. *Tak sabar yooo*

Jadinya, apa yang aku nak sampaikan di sini? Saja nak bagitau, lepas ni mungkin akan kurang sikit aku update blog ni. Mungkin aku sibuk sikit. Nak aim dekan barangkali. *Amin ya rabba al-amin*

Oleh itu, mana-mana yang rasa akan merindui tulisan-tulisan aku. Harap bersabar. *Poyo*

NotaKaki : Harap nak lompat dua hari terus ja.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...