Friday, August 28, 2015

400. Terima Kasih Tak Terhingga.


Alhamdullilah dah masuk entry ke 400. Entry ni aku tujukan kepada Tokayah dan nenek aku.

Aku berharap semoga aku mendapat jodoh seperti mereka.

Walaupun mama aku dah berumur 55 tahun yang mana petunjuk kepada sekurang-kurangnya jodoh mereka dah 55 tahun, mereka masih bersama.

Susah senang bersama. Tipulah tak pernah bergaduh dan bermasam muka, itulah asam garam sebuah perkahwinan.

Ya Allah, mungkin aku ada lalai. Tak. Bukan mungkin. Memang aku lalai selama ini. Tetapi aku memohon pada mu agar jodoh aku nanti sekuat mereka. Dalam masa yang sama, ingatkan aku untuk saling mengingati agar tidak melupakan mu.

Semoga aku mampu. Dan juga maafkan aku selama ini. Memang dosa-dosa aku ada yang tak layak dimaafkan tapi aku tau kau maha pengampun lagi maha  mengasihi.

Amin.

NotaKaki : Aku berserah. Lapaq!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...