Tuesday, August 25, 2015

395. Semuanya Dah Disusun Cantik Olehnya.


Kata orang, kalau dah takde rezeki tu, buatlah macam mana pun, tetap takkan dapat. Korang semua setuju tak? Setuju? Tak setuju? Terpulanglah.

Aku?

Sebelum ni, tak pernah kot terfikir pasal ni. Aku just ikut ja flow yang telah ditentukan atau ditetapkan oleh keadaan sekeliling aku. Yup, walaupun dah almost 27, aku masih camtu. Pretty bad when it's come like that. *Okay, stop english start malay. Dah-dah, berhenti.*

Cumanya, baru-baru ni, aku telah membuat satu keputusan yang agak besar dalam hidup aku yang mana mungkin memakan masa untuk menghabiskannya. Ya, mungkin untuk aku agak besar, untuk lain agak kecil. Kehidupan masing-masing.

Ini adalah cara untuk aku memulakan hidup aku kembali selepas beberapa kali jatuh tersungkur. Kalau dikira, lebih kurang tiga kali aku jatuh tersungkur. Aku tak boleh putus asa, harap ini adalah kali terakhir.

Mungkin ada yang tertanya-tanya apa yang aku merepek ni kan? Camni jela, apa yang aku boleh kata ke korang, nasi lemak takkan sedap jika tiada yang membuatnya. Okay, aku dah merepek di sini.

Aku bagi teaser dah la, SV dan PLUS.

Ada baik dan buruknya jugakla. Aku redha.

NotaKaki : Rupa-rupanya maksud sebenar TEASER dalam bahasa melayu ialah PENGGODA. Baru aku tahu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...