Tuesday, April 7, 2015

363. Alhamdullilah!!!!


Aku ada satu cerita. Cerita yang menggembirakan gila-gila ni. Hari ni aku sangat-sangat happy. Ahh tak tahu la nak cerita kat korang camne sebab aku terlalu sangat-sangat yang teramat gembira.

Okay, hyperbola sangat kan? Ke metafora? Aku dah lupa yang mana betul.

Apa yang aku nak bagitau kat korang ni?

Pasal life aku? Nope.

Pasal kekasih hati? Mana ada. Sedih kan?

Pasal abah mama aku? Tak jugak.

Pasal adik beradik aku pulak? Pun tidak.

Pasal sepupu-sepupu aku? Lagila tidak.

Dah tu pasal apa?

Pasal kehidupan yang baru sahaja melihat dunia yang luas terbentang ini. Yang baru sahaja melihat ibu dan bapanya buat pertama kali. Yang baru saja menjerit ketangisan yang membuatkan ramai gembira. Yang baru menghirup udara di muka bumi ini.

Siapa dia? Cukuplah aku bagi hint yang aku sekarang dah jadi PAKCIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NotaKaki : Tolong betulkan statement janji melayu tu kepada asal.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...