Thursday, March 5, 2015

360. Call je, aku tunggu.


Amacam. Nampak serius tak? Saja nak tunjuk kat korang yang aku rasa hensem gila pagi tadi. Nak buat camna, dah wajib. Pakai jela labu.

NotaKaki : Nak pi ke tak ni? Hmmm.

359. Music Video : Nobody by Wonder Girl.



NotaKaki : Pasaipa takde bas bayar-bayar?

Tuesday, March 3, 2015

358. Kenapa Tali Leher Dicipta?


Pernah tak masa korang semua tengah pakai tali leher, korang terfikir kenapa tali leher dicipta? Sehingga kadang-kadang ianya sangat menyusahkan. Tahukah korang kalau kita pakai kat Malaysia ni, panas gila pakai tali leher ni. Pernah? Korang semua pernah dapat jawapan kenapa tali leher dicipta?

Tali leher dicipta adalah bertujuan untuk mewajibkan korang semua memakai tali leher. Aik apa yang aku merepek ni? Takpe-takpe, korang follow je aku.

Bila korang diwajibkan untuk memakai tali leher di satu-satu tempat, hendak atau tidak korang terpaksa pakai baju kemeja.

Betul tak?

Bila korang dah pakai kemeja, korang mesti akan pakai seluar yang sesuai kan? Mahu tak mahu korang akan kasut yang sesuai jugak.

Nampak tak permainan dorang yang mencipta tali leher ni? Tapi benda ni belum habis lagi.

Bila korang semua dah buat apa yang kat atas tu, takkan la korang nak biarkan rambut korang serabai kan? Mesti korang akan sikat rambut korang kan? Mesti korang akan kemaskan rambut korang kan? 

Nampak? 

Dan bila lelaki dah nampak segak bergaya, takkan la perempuan-perempuan nak tengok saja? Dorang mana boleh mengalah dalam bab-bab camni. Itu yang korang jalan sikit je asyik jumpa jodoh baru je.

So, semua itu adalah berpunca dari sebuah tali leher. Kata Captain Dr Haji Zaharuddin.

NotaKaki : Apesal buku mahal-mahal sangat ni? Duit tak cekang woii,,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...