Monday, February 23, 2015

354. Review Filem : Kingsman: The Secret Service


Lama jugak aku rasa dah tak review filem ni. Last week aku berpeluang menonton filem ni kat Penang.

Sinopsis filem ni?

Mengenai pertubuhan penyiasat yang rahsia. Seorang budak yang cuba masuk dan apa yang jadi. Nak tahu lebih-lebih tengok sendiri.

Apa kata aku?

Best. Aku suka cerita-cerita mengenai spy-spy ni. Jadi mungkin aku ada bias sikit kat sini. Lain daripada yang lain. Kostum yang smart gila. Aku bias dengan orang pakai baju full suit. Smart. Atur cerita yang sedang elok je.

Cuma storyline ada macam kurang logik sikit. Tapi ada ke cerita yang logik?

So, korang pergi la tengok. Aku tak rasa rugi sikit pun.

NotaKaki : Cukup dah aku rasa harini 10,000 langkah.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...