Thursday, February 12, 2015

351. Al-Fatihah Kepada Tok Guru Nik Aziz



                                إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ
                                                          Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un

Walaupun beberapa tahun kebelakangan ni aku dah kurang berjinak dalam bab-bab politik tetapi bila dapat tahu pasal Tok Guru dah meninggal dunia memberi impak sedikit sebanyak dalam diri aku sendiri. Aku dapat berita ni masa tengah tengok twitter time aku tunggu turn nak gunting rambut. Takut salah dapat berita aku tanya family aku, adik aku confirmkan. Memang lain.

Satu lagi era dah berakhir.

Di kesempatan ini aku nak mengucapkan takziah kepada keluarga Tok Guru Nik Aziz. Semoga rohnya ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Seorang lagi yang pergi meninggalkan kita tanpa kita ketahui bila pula masa kita kan?

NotaKaki : Dua hari lagi.

2 comments:

  1. Salam singgah, jemput singgah segmen:
    Novel diagnosis, header, top up, vector art, tudung untuk dimenangi...
    http://studioous.blogspot.com/2015/02/1st-segmen-kerjaya-blogger-ipt-by.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...