Monday, January 26, 2015

344. Aku Buntu!


Tu dia, bukan main aku bagi tajuk kat korang semua. Nampak tak aku ni macam serius sikit untuk menulis? Nampak?!

Buntu? Ye aku buntu ni.

Aku nak kena cari seluar slack or kakies ni. Masalahnya di sini aku ni jarang-jarang sekali membeli seluar. Jadinya apabila aku menyopping (Ambik kau ayat aku), aku tak reti. Aku tak reti nak pilih seluar yang aku nak, aku tak reti nak bertanya kat pelayan-pelayan di kedai itu. Aku tak reti nak bercakap secara tiba-tiba.

Ada seluar cantik tapi mahal nak mampus. Ada seluar tak cantik tapi mahal jugak. Ada seluar murah tapi bukan jenis yang aku nak cari. Adoiii.

Tiba-tiba aku jadi blank atau blur. Jadinya aku pun buntu.

Sekarang ni aku nak tanya kat korang semua, memang payah ke nak beli seluar ni?

Takde ke sesiapa nak isi borang untuk menjadi pembeli seluar untuk aku seumur hidup aku? Kira kalau cukup pakej, boleh aku masuk meminang. Okay jauh menyimpang.

NotaKaki : Mama suruh pakai tie sekolah. Boleh?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...