Tuesday, December 23, 2014

332. Alhamdullilah



Tercapai jugak akhirnya hajat aku untuk mendirikan rumah tangga. Opss. Silap pulak.
Mengada-ngada namanya.

Hajat aku untuk rasa sup belut. Dah lama aku terasa nak try rasa sup belut ni. Sejak aku berhenti kerja dan duduk di Kota Bharu. Lebih setahun jugak la kalau kira-kira.

Boleh tahan jugak rasa dia. Kira orang kata boleh pergi la dengan selera aku yang buat masa ni tak boleh makan batu dan kayu saja.

Korang boleh la try kalau datang ke area Kota Bharu. Itu pun kalau area rumah korang takde jual sup belut ni la.

Lepas ni kalau berkesempatan, aku nak try belut masak paprik pulak. Tak tahu la bila, setahun lagi agaknya.

NotaKaki : Senyap je penulis kita tu.

2 comments:

  1. perghh..pekena sup belut time hujan ni mmg terbaik la.
    kb area mana tu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang ni kat area Kubang Kerian. Ape ntah nama kedai tu. Main taram je. Haha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...