Friday, November 7, 2014

310. Naruto Tamat.


Saja nak cerita kat korang semua yang mana manga Naruto yang pernah jadi kegilaan orang ramai dah tamat. Bila manga tamat, kebarangkalian anime Naruto pun akan tamat jugak la dalam tak lama lagi.

Untuk aku tinggal One Piece jela untuk betul-betul layan. Habis yang tu, habis la kisah remaja aku. Ye, aku tahu aku dah berumur sikit tapi jangan dilupa kisah yang lama.

Naruto ni tak silap dah lama, dari tahun 1999 lagi. 15 tahun. 700 Chaper. Gila kan industri komik dorang? Cukup buat satu siri komik yang popular, kau dah tak payah pikir apa-apa sampai mati. Hidup dengan royalti je.

Apa silap industri komik kat Malaysia? Entah, mana aku tahu. Aku tak lukis komik.

NotaKaki : Banyaknya makan dua tiga hari ni. Adoiii.

2 comments:

  1. Tak sangka, tamat jugak cita Naruto. Saya tak layan sangat tapi mak saya layan. Heheh. Angel Love Soldier

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...