Monday, October 27, 2014

302. Cuci-cuci


Kali ini aku nak cerita kat korang pasal cuci-cuci. Takdelah, takde kena mengena dengan syarikat pakcik aku yang aku tolong tempohari pun.

Apa yang nak dicuci pulak ni?

Biasanya, kita selalu dengar perkataan cuci ini berkait rapat dengan kebersihan dan kekotoran. Betul? Kali ini tidak.

Aku nak cuci mana-mana blog yang dah tidak diupdate lebih dari tempoh tertentu. Sebab aku rasa kot la aku nak follow orang lain boleh la kan? Aku akan tinggalkan mana-mana yang tak terupdate kalau mereka-mereka itu aku kenali atau dikemudian hari jika berkesempatan pula.

Cuma, internet rumah ni agak slow nak mampus. Jadi ianya menyukarkan proses pencucian yang ingin aku lakukan. Dan dari pemerhatian aku, gaya macam payah sungguh untuk mengunfollow sesuatu blog. Leceh.

NotaKaki : Esok nak bangun awal!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...