Sunday, October 26, 2014

300. BOT?


Ini adalah entry aku yang ke 300. Tahniah untuk aku walaupun kadang-kadang aku sangat malas jadi entry tu aku letak video atau music video.

Aku tengok ramai jugak yang baca entry-entry aku yang lepas. Aku rasa suka gila. Rasa tak gembira tak terhingga. Pernah dekat-dekat 800 orang jugak la baca. Terharunya rasa.

Tapi satu je aku pelik. Yang komen semuanya spam-spam je.

Ni buat aku terfikir, Bot je ke yang masuk dalam blog aku ni? Sebab ye aku faham blog ni bukan menarik macam blog-blog yang lain. Ayat pun tunggang terbalik. Ayat mintak kaki je.

Hmmm.

NotaKaki : Gembira sungguh main dengan budak-budak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...