Friday, October 10, 2014

294. Sakit Otak Lagi

Tak sampai sebulan lagi, adik aku akan menghadapi SPM.

Mama aku tengok result adik hari tu dan ianya agak membimbangkan.

Jadinya, mama minta aku tolong ajar mana yang aku boleh. Lebih-lebih lagi matematik.

Aku okay saja.

Jadinya, malam ni aku cuba la tolong. Ia buat aku sakit kepala gila-gila.

Sebab?

Dah lama gila aku tinggalkan benda-benda ini.

Ini bermaksud, kalau nak power matematik korang kena terus menerus buat latihan matematik.

Kecuali korang ni genius nak mampus!

NotaKaki : Kelantan kalah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...