Thursday, October 9, 2014

292. Sakit Otak

Aku betul-betul sakit otak ni. Sedang memikirkan sesuatu sendirian tanpa sesiapa yang memberi kata-kata semangat. Sakit.

Apa yang aku fikirkan? Aku fikirkan apa yang aku nak tulis ni. Seriusly memang otak aku sakit. Buntu.

Benar kata orang, jika kau tidak membaca otak kau akan beku. Percayalah kata-kata ini. Kau akan rasa otak kau sedang membuat kerja tetapi tiada isi di dalam otak kau. Apa kau dapat? Habuk. Ianya ibarat kau start enjin kereta tanpa minyak, mana nak hidup enjin kereta tu.

Tapi itu la masalahnya sekarang ni. Aku terasa ingin bekerja untuk cari duit untuk beli sesuatu yang aku boleh baca.

Tapi bukan tidak mahu tetapi aku pun tak tahu apa aku merepek dah.

NotaKaki : Cubaan bermula kembali.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...