Wednesday, July 23, 2014

285. Happy Ulang Tahun yang Pertama.


Sebenarnya aku tak ingat pun hari ini adalah ulang tahun yang pertama. Benda ni aku ingat balik sebab aku dok usha balik benda-benda yang aku tulis dari tahun lepas.

Aku rasa macam tak percaya je. Sekejap je rasa. Masa ni memang mencemburui kita betul la.

Aku tak tahu berapa banyak ulang tahun yang akan dapat aku sambut. Sebelum terlambat, selamat ulang tahun yang pertama.

Owh, korang nak tahu ke apa mendea aku tengah merepek? Ulang tahun aku tengok orang berlari buat pertama kali je,

Bye.

NotaKaki : Belajarlah sehingga ke negara China.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...