Tuesday, May 13, 2014

273. Berpeluh jugak la.


Korang semua tau kan aku dah balik Kota Bharu. Masa aku kat Gombak, boleh dikatakan hari-hari jugakla hujan turun. Habis sikit pun hujan turun rintik-rintik. Aku tak tahu hujan buatan ke hujan real punya.

Cuma nak cerita, bila aku kat Kota Bharu, panas yang amat. Dikatakan sepanjang aku berada kat Gombak, takde hujan turun langsung. Tak tahula kalau family aku tak perasan kan. Dan tak silap aku sebelum aku tolong pakcik aku haritu pun, dah lama jugak hujan tak turun.

Ini ke El-nino yang dikatakan tu? Kau duduk saja pun berpeluh woi.!

NotaKaki : Tolong jela dulu.

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...