Wednesday, April 2, 2014

262. Ending yang cuba memuaskan hati semua? (Spoiler Alert)



Around bulan mei tahun lepas, aku ada post something pasal cerita How I meet Your mother. Aku post lepas sitcom tu tunjuk siapa yang menjadi watak the mother tu. And ianya quite cantik kata orang.

Hari ni season 9 baru je habis. Ianya merupakan season yang terakhir untuk sitcom ni. Last episode ada tunjukkan camne si Ted tu dapat jumpa the mother untuk kali pertama. Nama The Mother pun dah didedahkan. Nak tau cari la sendiri ye. Dan pada aku rasanya episode last ni cuba membestkan untuk semua orang.

sebab apa aku kata camtu?

sebab pertama. Ramai yang nak kan Ted ni bersama Robin. Dan ramai yang memang nakkan Ted ni bersama The mother.

The Mother
VS

The Robin

And guess what? Dua-dua Ted dapat. Ted dapat The mother sampai dia mati. Mungkin ada penyakit kot. Dan 6 tahun lepas tu, lepas Ted cerita kat anak-anak dia camne dia jumpa The Mother. Anak-anak dia kata yang Ted nak bagitau yang dia nak dapatkan robin balik. Dan anak-anak dia setuju.



Dan itu la ending cerita ni.

Untuk itu, korang boleh la ambil apa yang bagus apa yang tak bagus dari sitcom tu. Cinta sejati pasti akan datang jua. Cewahh. Mungkin bukan untuk aku kot.

Enjoy.

NotaKaki: Bukan aku tak cuba.

1 comment:

  1. These include countries like China, England, and Europe
    and of course the United States. Named as the first white collar franchise, this business
    opportunity really is 'of the moment'. Apparently, Bruce Wayne will have a slightly different Batman costume to differentiate himself from Dick Grayson.



    Feel free to surf to my homepage :: garcinia cambogia extract []

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...