Friday, September 6, 2013

228. Tandas Lelaki atau Tandas Perempuan?


Aku nak tanya korang betul-betul ni. Serius ni. Gila babi punya serius. Opss. Sori.

Kalau pondan, maknyah, bapok ataupun apa-apa jela korang panggil, mereka-mereka sepatutnya kalau nak ke tandas awam, yang mana patut dorang ni masuk ek? Tandas lelaki atau tandas perempuan?

Bila aku tanya ni, bukanlah bermaksud aku mengiktiraf mereka-mereka ini. Cuma aku menghormati mereka-mereka ini sebagai manusia biasa sahaja. Insyallah aku tidak akan mengutuk atau mengkeji mereka-mereka kerana aku sendiri tidaklah terlalu sempurna.

Mungkin apa yang aku mampu buat hanya lah menasihati sahaja. Itupun jika aku ada kawan-kawan seperti ini.

Oleh itu, berbalik kepada soalan aku tadi. Tandas lelaki ke tandas perempuan?

Korang cuba bayangkan lah ye.

Kalau masuk tandas lelaki, tak ke bermaksud mereka-mereka ini mengaku yang mereka-mereka adalah lelaki? Jadi apa gunanya mereka-mereka ini berpakaian atau berkelakuan sebegitu rupa kan?

Kalau masuk tandas perempuan pula, mereka-mereka ini bukan masih mempunyai sesuatu yang perempuan tiada? Kecuali dah potong la kan. Itu lain cerita. Untuk mereka-mereka yang tak potong lagi ni, guana cerita ye? Makcik-makcik atau kakak-kakak tidak terasa pelikkah apabila mereka-mereka ini ada bersama dalam tandas itu nanti?

Jadi, tandas lelaki atau tandas perempuan?

Soalan serius ni.

4 comments:

  1. masuk tandas pompuan konfem terjerit jerit aweks dalam tu. kalau ada aweks la time tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah kalau masuk tandas lelaki gane pulak ye?

      Delete
  2. hmm.. kalau bernafsu kat lelaki tapi tak rasa apa-apa kat perempuan, baik masuk tandas perempuan.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. satgi laki tengok macam pulak kan..haha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...