Saturday, July 27, 2013

219. Penyelesaian kesesakkan di Kota Bharu.


Aku pelik, setiap kali balik Kota Bharu je mesti rasa teruknya jem kat sini. Pernah satu tahap tu aku taknak keluar rumah pun sebab nak elak jem yang maha luar biasa. Cuma kadangkala terpaksa.

Semalam sempat la aku teman abang aku siapkan urusan kahwin dia yang last2 minit punya kan. Aku pun usha-usha la apa punca dia kan.

Lepas kaji-kaji, buat hipotesis bagai. Penyelesaian dia untuk orang-orang Kota Bharu ni ialah sila ikut sistem jalan raya dengan betul.

Sekian.

NotaKaki : Laju jugak line kampung aku ni.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...