Friday, July 12, 2013

215. Asus eee Pad Memo me171



Baru-baru ni aku ada cerita tentang baby baru aku? Tapi dalm entry tu aku tak bagitau apa mende.

Macam ni jela bentuk dia.
Benda ni aku terniat nak beli bila abang aku ajak kongsi duit antara aku, dia dan kakak aku beli sebuah untuk ayah aku tapi model yang lain.

Masa tu aku fikir banyak kali gak. Nak beli ke tak. Bukan apa, aku ni tak berapa suka keluar duit untuk something yang aku takut tak pakai. Walaupun aku nak gila-gila benda tu.

Lepas fikir masak-masak, aku angkat gak satu. Aku pilih yang ni sebab paling murah. Serius aku tak kisah kalau aku tak ikut peredaran zaman teknologi sangat sebab aku tahu aku masih tak perlu sesetengah function dalam benda-benda yang baru atau tak pakai pun. Orang Malaysia ni pakai la handphone ke tablet ke yang mahal-mahal dan canggih-canggih, masih cari kertas gak bila nak pergi beli kat pasar ataupun salin nota masa dalam kelas. Toksah nak bohong ke aku la. Bukan aku tak pernah nampak. Banyak kali pulak tu.

Lagipun bila dah godek-godek, aku berpuas hati jugak la dengan model ini. Tak sia-sia berjalan jauh, keluar duit dan fikir masak-masak. Boleh update blog sokmo. Kahkahkah.

Spec dia korang boleh tengok kat sini.

NotaKaki : Senyap terus? Ok.

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. murah je bang.tak macam S3 abang pun.

      Delete
  3. murah pon 1.4k jugak la. perghh perghh perghh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sampai pun bang. 1k pun tak sampai..sipi2 pun tak..huhu

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...