Thursday, April 18, 2013

194. Gua dah beli!!!


Gua kalau dari dulu memang suka berlagak sikit. So nak bagitau kat hampa semua yang gua dah beli basikal fixie woi!!!!! Biar pi la bukan musim dia. Nanti orang tengok pun rare sikit.

Beli yang second hand je. Jadi la. Harga pun dapat RM300 je. Gua cari kat mudah je. Jenis GTA Ghost 2.0 apa ntah. Kalau rajin korang silalah Google ataupun Bing atau nak Yahoo kan pun boleh gak. Gua rasa malas pulak nak ambil gambar.

Owner sebelum ni budak form 4. Katanya dah dua tahun usia basikal tu tapi jarang pakai. Entah betul ke tak gua pun tak tahu la kan.

Yang penting gua nak setelkan misi gua. Nanti kalau misi gua tu dah setel ataupun separuh daripada misi gua tu dah setel gua ceritakan kat sini ye. Kih3.

Tapi takde geng la nak main. Gua segan ni. Camno tu?

Gua pun dengan penuh harapan tunggu spekiebesaq beli. Lagipun mana lah tahu mana-mana parti politik nak upah aku promosi parti dorang ke. Sebagai yang mengamalkan gaya hidup kapatilisme, gua akan fikirkan dahulu. Bahaya woi. Ada yang sampai tetak orang dah. Takut. Ok gua mengarut dah.

Mari berbasikal.

NotaKaki : Jangan lupa mengundi 5 Mei 2013 nanti woi!

2 comments:

  1. aku pon ingat nak beli satu. Berfixie pusing universiti

    ReplyDelete
  2. orait la tu. jimat sikit time kau tengah study bro.hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...