Sunday, February 24, 2013

186. TPB AFK


Silalah layan jika anda pendownload tegar. Kalau tak pun boleh gak.

Aku ni tak tahu la tegar ke tak. Download ada jugak tapi yang luar negara jela. Hehe.

NotaKaki : Sorang lagi dah takde.

7 comments:

  1. heheh..aku pendownload tegar tapi aku x download kat pirate bay..

    ReplyDelete
  2. aku sendiri tak pernah pun download kat situ.hehe

    ReplyDelete
  3. depend ngn tenet..klo line laju..download..klo slow..hmmm..tgk2 je

    ReplyDelete
  4. video kat atas tu takyah download pun.buffering je.haha

    ReplyDelete
  5. Tak rajin sgt nak d/load2 nih...biasa dok nonton jer lg senang...sebab biasa tak suka tgok berulang2

    ReplyDelete
  6. haa, lagi bagus kalau gitu.hehe

    dorang download tu pun bukan tengok pun lepas tu.huhu

    ReplyDelete
  7. Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it is
    truly informative. I'm gonna watch out for brussels.
    I'll be grateful if you continue this in future. A
    lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

    Feel free to surf to my page; seo ()

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...