Saturday, January 12, 2013

178. Senyap seketika.


Minggu lepas aku perasan yang blog ni ada detect malware ke apa jadah entah. So, bila jadi gitu aku mula jadi malas nak update. Haha. Alasan baik punya.

Itu je kot nak bagitau.

Cuma nak habaq, mana-mana yang pergi Himpunan Kebangkitan Rakyat tu. Harap-harap pandai jaga diri ye. Aku bagitau awal-awal yang aku tak pergi. Hati aku belum cukup semangat untuk semua itu kot. Hati aku cuma semangant memberi sokongan daripada belakang yang sangat jauh sahaja.

Mana-mana yang kutuk tu, aku tak kisah pun korang nak kutuk tapi pastikan kutuk benda-benda yang lain yang buat korang kutuk tu. Contohnya, konsert yang buat jem ke, LTDL yang buat jem ke, himpunan parti yang buat jem ke. Bagi adil ye.

Jangan sebab korang tak suka, korang kutuk. Sangat nampak tak matang ye kawan-kawan.

NotaKaki : Sorang lagi kawan aku dapat baby oiii!!!!!

1 comment:

  1. sory bro aku tak de kedit nak balas msg ko.
    sory tadi pinjam twitter sepenaraya sekejap.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...