Sunday, December 16, 2012

171. Buat kerja balik.


Hari jumaat lepas aku ada bagitahu yang aku kena OT kan? Sabtu pagi tu pulak, aku pergi opis sekejap dan aku dapat satu berita menyedihkan. Korang semua tahu apa? Jap. Sedih ni. Iskk...

Ok. Bos aku suruh buat balik kerja tu sebab entah aku tak paham perangai depa ni. Pakai software buatan sendiri. Lepas tu gaduh-gaduh sendiri-sendiri. Aku jugak jadi mangsa kena key-in balik dari mula. Cubalah kalau korang tetapkan pendirian masing-masing dengan satu pendapat sahaja. Korang ni mangkok tahu tak.

Ok. Itu je. Nak lepaskan tekanan sebab kebarangkalian aku kena tidur lewat hari ni. Nak kena siapkan kerja ni sampai siap gak. Besok boss nak benda ni hantar. Tahi sungguh.

NotaKaki : Nasib baik dah makan kenyang-kenyang tadi.

2 comments:

  1. Dugaan orang bekerja,nasib baik belajar lagi.

    ReplyDelete
  2. so, sila nikmatinya bersungguh-sungguh.huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...