Sunday, November 25, 2012

161. Semoga berjaya Harimau Malaya!


Hari ni akan berlangsung perlawanan Malaysia menentang Singapura di Stadium Nasional Bukit Jalil. Harap korang dapat penuhkan stadium ramai-ramai bagi yang kemampuan. Jangan bila kalah tak semangat ke apa. Kalau korang tengok video kat atas tu, korang boleh rasa camne perasaan pemain bila tengok korang. Kan?

Mesti tambah semangat kan? Aku ingat nak pergi tengok dengan wank dan member dia.

Semoga berjaya.

NotaKaki : Unifi oo unifi.

3 comments:

  1. penah sekali g tengok bola kat bukit jalil
    lepas tu tobat taknak pegi dah..serik!!!

    ReplyDelete
  2. aku x sempat nak tgk game malam ni.
    dah kena blk johor sbb keje.
    result aku rasa mcm 1-1 atau 2-1.

    ReplyDelete
  3. muis. serik kenapa?huhu

    Nick. kalah r bro.sedih seyhh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...