Friday, October 12, 2012

139. ATM FA


Aku boleh layan bola kalau mood tu datang. Lagi-lagi kalau melibatkan Malaysia. Team Malaysia masuk Piala AFF, Piala Asia, Sukan Sea, Sukan Asia, Piala Dunia ataupun Olimpik. Yang dua last tu belum lagi. Masih tinggal harapan.

Cuma seminat-minat aku, tak pernah lagi tengok bola kat stadium tapi bukan itu yang aku nak ceritakan.



Tadi ada perlawanan antara ATM FA dengan LIONS Xll FC yang mana ATM FA masuk final Piala Malaysia. Aku tak berapa kisah sebenarnya mana-mana team yang masuk final.

Cuma aku pelik .What the hell tiba-tiba ramai yang sokong ATM sebab dari Malaysia. Bukannya sebab ATM tu lebih bagus.

Sebab tu aku tak gemar apabila bola sepak melibatkan NEGERI ataupun NEGARA. Ianya akan menjadikan sentimen kenegerian yang melampau. Bodoh gila aku rasa.

Bola adalah untuk berseronok bukan untuk bergaduh.

NotaKaki : Pening aku baca page 1 novel english ni. Haha.

4 comments:

  1. sebab ATM dari malaysia dan LION pulak dari singapore sebab tu kot yg ramai yg sokong ATM.
    tapi mutu pengadilan ramai org persoalkan.
    tengok malam ni pulak KEL vs SEL.

    ReplyDelete
  2. aku sokong nick ashram. haha takkan nak sokong singapore lak kan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...