Tuesday, October 9, 2012

137. Jam 1.25 AM


Start taip jam 1.25 AM

Esok kerja, mata tak ngantuk. Dengar lagu yang ada dalam komputer. Ada macam-macam lagu. Lagu dari zaman sekolah. Lagu dari zaman kat poli. Lagu lama. Lagu baru. Teringat kisah lama dan kisah baru. Ada suka. Ada duka. Sejarah. Tak boleh diubah. Kita boleh belajar daripadanya.

Apa aku nak masa sekolah? Masa di poli? Lepas habis poli? Sekarang? Semua berbeza.

Habis taip pada 1.29 AM

NotaKaki : Tahniah kepada spekiebesaq sebab dah dapat skrol ijazah sarjana muda.

4 comments:

  1. fokus kan pade kpd ape kita nak jadi pade mase depan, insyaAllah tak kira di mane kita belajar sekalipun akan berjaya. jangan malas2.nanti menyesal.hehe

    ReplyDelete
  2. kan kan... berbezakan detik2 ketika di sekolah dan ketika di pengajian tinggi... the most moment that i like is my school year... kalau boleh ena nak patah balik dan beljar sungguh... nk capai cita2 bljr kt luar negara.. tp itu sekadar angan mak jenin je skrg ni.. XD

    ReplyDelete
  3. takleh sambung study lagi dah ke? kan boleh study sampai mati. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...