Monday, August 13, 2012

92. Aku cepat Terpengaruh


Aku memang cukup pantang kalau ada apa-apa produk yang dikeluarkan lain daripada yang lain. Pernah aku beli wax Brylcreem yang dalam bentuk macam bola tu, padahal aku bukan jenis pakai yang suka letak produk2 kat rambut ni. Jaga rambut kononnya.


So, haritu tengah aku melayan facebook, tak tahu nak buat apa. Aku ternampak ada orang tunjuk yang majalah APO? akan keluar satu edisi khas sempena raya dalam bentuk 3D. Ye, tak salah baca, 3D. Aku yang dah lama gila tak beli pun mulalah teruja nak beli.

Kat bawah opis aku ada satu kedai buku. Boleh kata hari-hari aku tanya ada tak majalah APO? ni. Sampai ke sudah takde. Last-last siang tadi, masa jalan-jalan kat bandar Rawang dengan adik saudara aku, terjumpa. Aku terus sambarlah kan.


Harga untuk bumper raya ni berjumlah RM10.90 sahaja. Cewah, sahaja padahal dalam hati kalau bukan sebab 3D tu takdenye aku nak beli. Apa yang aku dapat? 1 majalah yang agak tebal berbanding keluaran biasa, satu spek mata 3D (pasni tengok wayang boleh dapat tiket murah tak kalau pakai spek ni?) dan sticker kat kereta.






Nampak tak gambar timbul-timbul? Kalau tak nampak maksudnya kenalah beli sendiri kalau nak rasai pengalamannya. Haha. Ayat cam gampang.






Tengok adik saudara aku, bukan main seronok baca.

Rasanya, di luar negara banyak dah yang buat macam ni. Memandangkan kat Malaysia, aku rasa pertama kali, tu yang semangat lain macam tu. Hehe.

Notakaki : Sekali sekala berhibur lebih sikit, tak salah kan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...