Friday, June 29, 2012

54. EURO 2012 ITALY VS Spain (FINAL)


Tak sangka betul aku, bila aku layan je bola, Italy mesti masuk final. Haha. Daripada sebuah team yang mungkin tarik diri daripada tournament sebab skandal rasuah kepada finalist. Good job Italia. Patutla kat opis siang tadi Mr.Ngan belanja semua makan pizza. Petanda rupanya.Hihi.

Aku rasa jersey Germany kat uptown dah boleh kurang dah tu. Sila-silalah cari ye.

Harap-harap Italy boleh menang dengan Spain nanti kat final. Dekat peringkat group pun nyaris-nyaris dah Spain kalah.

Mafia will rise again. Terasa nak main game Mario la. Mana nak cari? Ada tak untuk PS3 punye?cewah..

p/s : Jangan cepat putus asa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...