Wednesday, June 27, 2012

50. Macam bukan travelog je?


Sebelum ini aku kononnya ada bagitau nak tulis travelog yang mana aku ke Cameron Highland dengan Wank tahun lepas kan? Aku cuba tulis  satu bab dan hasilnya macam cerita biasa la pulak. Walaupun tak menarik tetapi natijahnya ianya tetap macam cerita biasa. Adoi..

p/s : Jangan melakukan kerja seperti batuk di atas tangga.

2 comments:

  1. travelogue ni macam ko detailkan segala jenis harga, kemudahan, persekitaran pastu persepsi hang terhadap environment di sesuatu kawasan tu. IMHO la.

    ReplyDelete
  2. itu pasai aku kata macam bukan travelog je.haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...