Thursday, June 21, 2012

41. Why EURO why? sangat kejam.


Aku pernah katakan aku minat Italy kan? Nasib baik menang 2-0 last game lawan Ukraine (Tuan Rumah bersama). Yang tak bestnya kenapa lawan England? Kenapa? Kenapa?

Walaupun aku tak katakan aku minat England tetapi jauh di lubuk hati aku mengharapkan juga team England dapat memenangi kejuaraan EURO 2012 ini. Aku kesian dengan England ni, walaupun ramai yang minat team-team daripada BPL tetapi aku tak paham kenapa tak ramai yang minat pada team England ni. Kesian campur pelik.
Biarlah mana-mana team yang dapat masuk ke pusingan seterusnya, aku harapkan team tu akan menang EURO 2012 ini. Sebab? Aku rasa peminat team negara lain terlalu bongkak dengan team mereka lebih-lebih lagi pasukan Spain dan Germany.

p/s : Usaha itu tangga kejayaan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...