Thursday, June 21, 2012

39. Nak layan tak filem JUVANA ni?


Amacam? Takkan korang tak layan siri cerita ni masa kat TV3 hari tu kan? Cerita-cerita macam ni la baru syok nak layan. Bukan berombak kerinduan, ismail dilambung dan sebagainya kan?haha.

Aku memang mengharapkan akan ada satu revolusi dalam industri persenian di Malaysia ni baik filem, muzik dan sebagainya. Aku tak peduli dari mana asalkan pelakon-pelakon, penyanyi ataupun sesiapa yang bergiat dalam industri seni Malaysia asalkan mampu memberi yang terbaik.

p/s : Jangan pandang dari mana asalnya mereka, pandanglah apa yang mereka mampu berikan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...