Sunday, May 20, 2012

14.Tau tak?


Yang botol Spritzer sekarang dah lembut?hehe. Jadi bila korang minum air mineral, korang boleh pulas bagi kecik lepas itu baru buang dalam tong sampah. Untuk apa korang tanya? Kalau korang buat camtu, botol tersebut tak pakai banyak ruang dalam tong sampah. Kalau biasa-biasa boleh muat 10 botol, lepas pulas mungkin 20-30 boleh masuk dalam tong sampah. Tak lah membazir plastik sampah. Mungkin agak remeh pada sesetengah orang, tapi tak salah pun kalau korang buat.

Bagaimana nak pulas? Gini je.

Sorry, tak reti nak rotate video.
Tak susah kan?selamat mencuba.

p/s: Jangan kedekut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...