Saturday, April 14, 2012

2.Cerita Orang Malaysia

Ada apa dengan orang Malaysia?kalau perasan la kan, Orang Malaysia ni suka menyibuk pasal orang lain. Kalau ambil berat takpe, ni sibuk sebab nak mengutuk, memerli pastu mengumpat kat belakang-belakang. Sampai bila r kan nak jadi macam tu je?sedih betul aku tengok.Kenapa aku kata camtu?

Gini, awek aku selalu la cerita kat aku yang dia sedih. Sebab apa dia sedih?korang bayangkan la..sekarang dia tengah belajar..budak-budak yang dia belajar sekali macambusy body yang teramat-amat sangat. Kalau ambil berat takpe, ni siap kutuk kat belakang. DIorang rasa macam diorang bagus gila-gila r..aku tak tau nak kata pe la..Yang tak boleh blah tu, siap boleh racunkan kawan-kawan lain tu. Belajar je tinggi-tinggi tapi perangai lebih teruk daripada budak-budak tadika r korang ni.huhu

Yang nak jadi ceritanya lagi, siap pakwe kepada kawan baik awek aku ni boleh kata kat kawan baik awek aku, jangan kawan dengan awek aku sebabnya nak nampak baik depan kawan-kawan dia..sampai macam tu sekali tahap diorang racun kaw-kaw pailang punya kan.huhu..

Aku berharap r sangat-sangat orang Malaysia kalau nak ambil berat tu jangan la sampai lebih-lebih sangat.

p/s:Gila nak buat post baru punyala payah.haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...